Tel.: 06 24 446 556   |   E-mail: info@szepsegdepo.hu  |   Language: English
Bejelentkezés    |     Regisztráció    |     Kedvencek         0
Főoldal     Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) melyek érvényesek minden, a COLOR B.K. 2001 Kft. (mint „Értékesítő”) és Vásárlói között, a www.szepsegdepo.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) létrejött szerződések esetén.

1. A Webáruház üzemeltetője

A Portál üzemeltetője a COLOR B.K. 2001 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, melynek adatai a következők:

Cégjegyzékszám: 13-09-086682
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky út 37/A.
Adószám: 12566923-2-13
Közösségi adószám: HU12566923
Számlavezető bank: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11742252-20063803-00000000

Ügyfélszolgálat:
Telefon / Fax: 06 24/441 531
Üzlet: 06 24/446 556; 06 30/56 88 242
E-mail: info@szepsegdepo.hu; rendeles@szepsegdepo.hu
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek 8:00 - 17:00


2. Regisztráció

A webáruházban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Regisztrációjával elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, az abban foglaltakkal egyetért, és kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció során valós adatokat ad meg. Amennyiben a Vásárló elmulasztja ezen tájékoztatási kötelezettségét, vagy valótlan adatokat közöl (például hibás e-mail vagy szállítási cím, vagy olyan telefonszámot ad meg, melyen nem érhető el), a webáruház üzemeltetője jogosult a szerződéstől elállni, annak teljesítését megtagadni.

A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:
- Email cím
- Jelszó
- Név / Cégnév
- Lakcím
- Telefonszám

Szállítási címet csak akkor szükséges megadnia, ha az számlázási címétől eltér. Ellenkező esetben a webáruház a számlázási címet veszi alapul minden rendelés esetén. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos, mert sürgős információk mellett (pl. esetleges, fel nem tüntetett készlethiány vagy hibásan szereplő készlet mennyiség) adott esetben a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük a Vásárlóval. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

A regisztrációval Vásárló kijelenti, hogy cselekvőképes, és a rendelés megtételére jogosult.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben adataiban változás következik be, ezen változásokat haladéktalanul átvezeti a honlapon regisztrációjában, illetve erről más megfelelő módon haladéktalanul értesíti az Értékesítőt.


3. Adatvédelem

A weboldal böngészése egyúttal az alábbi feltételek elfogadását is jelenti:a Szepsegdepo.hu weboldal, illetve annak tartalma, vagy bármely részlete szerzői jogvédelem alatt áll. Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a COLOR B.K. 2001 Kft. jogosult.
A COLOR B.K. 2001 Kft. előzetes hozzájárulása (írásbeli engedélye) nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy annak részeit bármilyen formában felhasználni, átruházni, reprodukálni és/vagy terjeszteni. A COLOR B.K. 2001 Kft. semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldal pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok tekintetében, illetve nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és/vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a COLOR B.K. 2001 Kft. kizárja.

A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük, bizalmasan kezeljük, azokat harmadik személyeknek nem szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére csak a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.


4. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői

Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes leírását, státuszát valamint a fizetendő vételárat. A weboldalon megjelenített árak forintban értendők magyarországi szállítási cím mellett, és az ÁFA-t tartalmazzák.


5. Rendelés

Az oldalon feltüntetett termékeket (a továbbiakban „Termékek”) a webáruházon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a regisztrációja során megadott email címre.

A megrendelés rögzítéséről és annak aktuális státuszáról e-mailben küldünk tájékoztatást. Rendelése ezen visszaigazolással válik véglegessé, azaz cégünk ezen visszaigazolással válik kötelezetté a Termék(ek) leszállítására. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel.

Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses, értelmezhetetlen, vagy a vásárlási feltételeknek nem felel meg, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását Vásárló vevőszolgálatunkon írásban (email-ben vagy faxon) teheti meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül. Amennyiben a webáruházban leadott megrendelését módosítani szeretné (termékeket hozzárakatni, kivetetni, mennyiséget módosítani, stb.), kérjük, jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a kért termék(ek) elérhető(ek) raktárról, megrendelését módosítjuk, és elektronikus levélben visszaigazoljuk azt az új fizetendő összeget.

 

6. Szállítás
 
A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt várható nagy érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. Kiemelt akciók esetén regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Ha a megrendelés státusza 'Lezárt', akkor megrendelése a következő munkanapon átvehető, vagy szállítja azt szerződött futárszolgálatunk. Ha a közölt szállítási idő esetleg nem megfelelő, kérjük, hogy ezt a visszaigazolás megküldésétől számított 24 órán belül jelezni szíveskedjék ügyfélszolgálatunkon, hogy kérésének megfelelően tudjuk azt módosítani.
Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a várt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát azonnal kezelhessük.
 
FONTOS INFORMÁCIÓ KIEMELT IDŐSZAKOKBAN ÉRVÉNYES SZÁLLÍTÁSI IDŐVEL KAPCSOLATBAN!
Kiemelt, akciós időszakokban (pl. extra akciók, adventi hetek, Black Friday, stb.) a szállítási idő a beérkező megrendelések óriási száma miatt jelentősen, akár 2-3 héttel is meghosszabbodhat. Munkatársaink mindent megtesznek a megrendelések mielőbbi kiszállítása érdekében, de a hosszabbra nyúló szállítási idő miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük ezen időszakokban.
 
 
7. Személyes átvétel
 
A megrendelt árut a megrendelés telefonos vagy írásos visszaigazolása után, szállítási díj felszámítása nélkül, személyesen is átveheti üzletünkben, az alábbi címen:
 
Szépségdepó
2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky út 37/A.
Nyitva tartás: 
Hétfő – Péntek  8:00 - 17:00
 
 
8. Szállítási költségek
 
A Termékek kiszállítása futárszolgálattal háztól-házig, a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől péntekig, munkanapokon 8 és 18 óra között. A szállítási költségek a vételáron felül fizetendők.
A szállítás regisztrált egyéni felhasználóink és céges vásárlóink (nem viszonteladók) esetén bruttó 13 900 Ft feletti, egyösszegű vásárlás esetén ingyenes, ennél kisebb összegű rendelés esetén – Magyarország területén levő szállítási cím esetében – bruttó 1 390 Ft, melyet webáruházunk a rendelés folyamán automatikusan számol. Amennyiben cégünk hibájából nem tudjuk rendelése bármely tételét szállítani, és ezzel a vásárlás végösszege az ingyenes szállítási küszöb alá csökken, a rendelést továbbra is ingyenesen szállítjuk házhoz. Ha az ingyenes küszöbérték alatti megrendeléséhez további termékeket rendel (lsd. 5. pont 3. bekezdés) így átlépve az ingyenes szállítási határt, a megrendelést ingyenesen szállítjuk házhoz.

A szállítást szerződött partnerünkkel, a GLS futárszolgálattal együttműködve bonyolítjuk, akik a csomag felvételének tényéről és annak várható szállítási időpontjáról SMS-ben tájékoztatják Ügyfeleinket.

Személyes átvétel esetén semmilyen egyéb díjat nem számolunk fel.
 
 
9. A vásárló megtekintési kötelezettsége
 
Vásárló átvételekor köteles a leszállított Termékeket mennyiség és minőség szerint átvenni, azok csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel, illetőleg olyan, a Termék csomagolását is érintő minőségi károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetők, csak akkor tudunk elfogadni, ha azt a szállítónak – jegyzőkönyv felvételével – jelzik a csomag átvételekor.  A mennyiségi és minőségi átvétel után Értékesítő reklamációt, csereigényt nem tud elfogadni. Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét. A Termékek átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudunk elfogadni, amelyek átvételkor megfelelő gondosság esetén sem lettek volna észlelhetők.
 
Értékesítő felelősségét kizárja az elháríthatatlan külső okból bekövetkező (megváltozott hatósági engedélyek, üzemzavar, vis maior stb.) szállítási hibákért.
 
 
10. Az ellenérték megfizetése
 
A megrendelt Termékek ellenértékének megfizetése történhet online bankkártyával, banki előre utalással, utánvét formájában, vagy személyes átvétel esetén Értékesítő üzletében, készpénzben. Bankkártyás fizetésre csak közvetlenül a megrendelés lezárását követően, az OTP bank online fizetési portálján keresztül van lehetőség a megrendelés leadásától számított 24 órán belül. Amennyiben a fizetés nem történik meg fenti időintervallumon belül, rendszerünk a megrendelést automatikusan lemondottnak tekinti és törli, melyről a megrendelőt automatikus e-mail formájában értesítjük ("Törölt megrendelés"). Ha a bankkártyás fizetés technikai okok miatt hiúsult meg, de megrendelésére igényt tart, kérjük, jelezze azt ügyfélszolgálatunkon, akik a megrendelést visszaállítják aktív státuszra, és egyeztetik Önnel az új fizetési - és szükség esetén szállítási - módot. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a futárnál bankkártyás fizetési lehetőség nincs.
 
Amennyiben Vásárló a termék kiszállítása alkalmával megtagadja az ellenérték megfizetését, köteles az Értékesítő költségeit (szállítási és csomagolási költség) megtéríteni. Értékesítő a leszállított termékek tulajdonjogát a vételár teljes megfizetéséig fenntartja.
 
 
11. Garancia / Jótállás
 
Az általunk forgalmazott termékekre (rendeltetésszerű használat esetén) 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk (kivéve azon termékek esetén, ahol ezt külön jelezzük).
 
Amennyiben a leszállított termékre Értékesítő jótállást (garanciát) vállalt, a jótállási időtartam alatt a termékhez kiállított jótállási jeggyel és a vásárlás tényét igazoló számla/nyugta (vagy annak másolata) ellenében érvényesítheti igényét Vásárló. Jótállás esetén a hibás teljesítésből eredő felelőssége alól Értékesítő akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a teljesítés után keletkezett, vagy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.
 
Jótállási igény alapján a Vásárló:
- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
 
Szavatossági igények:
Értékesítő a szerződést hibásan teljesíti, ha a leszállított dolog a szállítás időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződében meghatározott tulajdonságoknak. Értékesítő mentesül a szavatossági felelősség alól, ha Vásárló a termék hibáját a szerződés megkötésekor ismerte, a hiba oka a szerződés megkötése után keletkezett, a hibát a termék rendeltetésellenes használata okozta.
 
Fogyasztói szerződések esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a szerződés megkötésétől számított 6 hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
 
Szavatossági igény alapján a Vásárló:
- Elsősorban – választása szerint – javítást vagy cserét kérhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy az az Értékesítőnek a másik igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, és az igény teljesítésével az Értékesítőnek okozott kényelmetlenséget;
- Ha sem javításra, sem cserére nincs lehetőség, vagy ha az Értékesítő azt nem vállalja, vagy annak nem tud eleget tenni, a Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
 
A Vásárló a teljesítés időpontjától számított 12 hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Fogyasztói szerződés esetében a Vásárló a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ide értve különösen az anyag-, munka-és továbbítási költségeket – az Értékesítőt terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.
 
Jótállási, szavatossági igények bejelentése:
Vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását Értékesítővel írásban vagy személyesen közölni annak ügyfélszolgálatán keresztül (Szépségdepó – 2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky út 37/A. –info@szepsegdepo.hu - 06 24 446 556). Értékesítő kijelenti, hogy a minőségi kifogások jogszerűségét minden esetben kivizsgálja.
Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Vásárló felelős.
 
Célunk, hogy maximálisan teljesítsük Vásárlóink elvárásait, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra. Ennek szellemében minden problémás esetet lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni. A termékekre vállalt garancia Értékesítő telephelyén érvényes, így az ezzel összefüggésben felmerülő esetleges szállítási költségek minden esetben Vásárlót terhelik.
 
Amennyiben a kiszállított termékkel kapcsolatban valamilyen hibát, vagy azon sérülést észlel, mielőbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Legjobb szándékunk ellenére is kerülhet kiszállításra gyári hibás termék. Ebben az esetben a hibás terméket azonnal cseréljük (készlethiány esetén értékegyeztetéssel más termékre). A hibás termék visszaszállításának, és az új termék kiszállításának költsége ebben az esetben Értékesítőt terheli.
 
Kérjük vásárlóinkat, hogy a csomagot a szállító (futár) előtt bontsák fel és ellenőrizzék tartalmának sértetlenségét! Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. Az így megsérült Termék(ek) cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.
 
 
12. Elállás joga
 
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. A Vásárló nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta. 
Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható.
A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámla számra.

A 45/2014. (II. 26.) kormány rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket (jogi személyeket) nem. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint „a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”.
 
 
13. Szerzői jogok
 
A szepsegdepo.hu weboldal teljes egésze (szövegek, képek,  grafikák, animációk, videók stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így tartalmát, képeit, logóit kereskedelmi célokra másolni, módosítani, vagy terjeszteni a jogtulajdonos előzetes engedélye nélkül tilos!
 
 
14. Vitás kérdések
 
Ha problémát észlel online vásárlása során, azt jelezheti az Európai Bizottság új, Online Vitarendezési platformján keresztül.
Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választott bíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

A platform webcíme: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

15. Záró rendelkezések

Jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény rendelkezései irányadók.
 
Vásárló kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat átolvasta, megértette, és azokat mint akaratával egyezőt elfogadta.

AJÁNLOTT TERMÉKEK
Maradjon bejelentkezve

Maradjon bejelentkezve

Néhány termék időközben elfogyott.
Néhány termék időközben elfogyott. Minimális vásárlási érték 3 500 Ft (szállítási díj nélkül).