Adatai fontosak számunkra, ezért az alábbiakban szeretnénk tájékoztatni arról, hogy az oldalunkon milyen cookie-kat(sütiket) használunk, és milyen céllal. Kérjük, nyilatkozzon arról, milyen cookie-kat(sütiket) engedélyez az oldalunkon.

GYIK - Gyakori kérdések és válaszok

Kötelező a regisztráció a webshopban történő rendelés leadáshoz? 

 Nem kötelező, hiszen a vásárlás történhet regisztráció után vagy bejelentkezés nélkül is. Utóbbi esetben úgynevezett gyorsvásárlóként történik a rendelés leadása, de érdemes regisztrálnod, így könnyebben nyomon tudod követni a rendelésedet, illetve a későbbiek során már nem kell beírnod az adataidat.

 

Van minimális rendelési érték?

 Igen, a webshopban a minimális rendelési összeg (kosárérték) 3 500 Ft, ez alatt nem lehet a rendelést véglegesíteni és leadni (ebbe az összegbe a szállítási díj nem tartozik bele). Amennyiben kuponkód érvényesítés történik, abban az esetben is figyelni kell arra, hogy a fezetendő összegnek a minimális rendelési értéket el kell érni (a levont kedvezményen felül).

 

Mi a szállítás menete? 

  A megrendelések feldolgozása és kiszállítása munkanapokon történik a GLS futárszolgálattal. Hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel, kivéve az esetleges hétvégi munkanapokat.  

 A szállítási határidő mindig az adott rendeléstől függ, átlagosan 1-3 munkanap. Ez alól kivételt képeznek a kiemelt időszakok (pl. akciós termékek és/vagy promóciós időszak miatt megnövekedett érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. 

✓ Kiemelt akciók esetén a regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani, ezért érdemes regisztrált vásárlóként leadni a megrendeléseket. A kiemelt akciós időszakban történő szállítással kapcsolatosban a weboldalunkon található ÁSZF-ben bővebben olvashat. 

 

Lehetséges a külföldre történő rendelés leadása? 

 Természetesen van lehetőség külföldi szállításra is, azonban fontos, hogy a webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Külföldi címre csak egyedi szállítási díj megállapítása, és banki előre utalás után szállítunk, és kizárólag abban az esetben, ha az adott országban a forgalmazott termékek/márkák nem rendelkeznek helyi képviselettel. Küldföldi szállítási díjakról e-mailben érdeklődhet: info@pearlnails.hu.

 

Mekkora összeghatárt meghaladó rendelés esetén történik ingyenesen a szállítás? 

 A szállítás regisztrált egyéni felhasználóink és céges vásárlóink (nem viszonteladók) esetén bruttó 13 900 Ft feletti, egyösszegű vásárlás esetén belföldi címre ingyenes. Amennyiben a szállítás végösszege nem éri el a megjelölt összeghatárt, úgy a szállítási díjak a következőképpen alakulnak: 

- Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1 190 Ft
- Szállítás csomagpontra: 990 Ft
- Személyes átvétel: 0 Ft
- Szállítás külföldi cím esetén: a csomag tömegétől függően a megrendelés után kerül kiszámításra és visszaigazolásra. Külföldi szállítási cím esetén ingyenes szállítást nem kínálunk.

 

Van lehetőség személyes átvételre? 

 A megrendelt árut a megrendelés telefonos vagy írásos visszaigazolása után, szállítási díj felszámítása nélkül, személyesen is átvehető üzletünkben, az alábbi címen:

Szépségdepó
2310 Szigetszentmiklós, Bajcsy-Zsilinszky út 37/A.
Nyitva tartás: 
Hétfő – Péntek  8:00 - 17:00

 

Mi a teendő, ha nem felel meg a megrendelt termék? 

✓ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a fogyasztó a megvásárolt termék kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a termék egyidejűleg történő visszaküldésével. Az elállási joggal kapcsolatos kérdésről bővebben a weboldalon található ÁSZF-ben olvashat. 

 

Nem sikerült kifizetnem a rendelésemet a Simple alkalmazáson keresztül. Mi a teendő?

✓ Ilyen esetben általában a Simple fiókkal van a probléma. Küldj egy emailt az info@pearlnails.hu email címre, ami tartalmazza a megrendelő nevét, valamint a rendelési számot. Ezt követően elküldjük Neked a linket, aminek segítségével be tudod fejezni a rendelést. 

 

Virtuális pontgyűjtésre van lehetőség?

✓ Sajnos a rendszerünk nem teszi lehetővé a virtuális pontgyűjtést. 

 

Hol találom meg a legújabb termékeket?
Legújabb termékeinkért kattints az alábbi linkre: https://pearlnails.hu/hirek/?fbclid=IwAR3qkJuLb8_-pkUQC2H2SByKK4ETRVZsNK33GiPM_NjnE6pzKZRM4o70cxc
https://szepsegdepo.hu/index.php?route=product/list&sort=p.date_available&order=DESC&latest=29#content

 

Mikor indul a következő OKJ-s tanfolyam?
✓ Az OKJ oktatások törvényi változásai miatt a régi oktatási rendszerben már nem indul képzés. Jelenleg is azon dolgozunk, hogy új oktatási rendszerben tudjuk tovább oktatni az érdeklődőket, így amennyiben Te is szeretnél nálunk tanulni a jövőben, írj egy emailt az oktatas@pearlnails.hu email címre. 

Tartalomhoz tartozó címkék: GYIK
Az oldal tetejére